Křížovky pro mého dědečka, nové: větší písmo. snadné čtení, 511 křížovek

Skladem | Doprava od 29 Kč

199 Kč Do obchodu Alza.cz
Výrobce: Ottovo nakladatelství
Kniha Křížovky pro mého dědečka, nové: větší písmo. snadné čtení, 511 křížovek:
Každý pátý člověk starší 65 let trpí zapomínáním, proto nesmíme zanedbávat neustálý trénink paměti.
Ideálním pomocníkem jsou při n
Podobné nebo alternativní produkty

O projektu

Volně dostupný nekomerční projekt za účelem laického srovnání léčiv na úrovni interakcí, vedlejších účinků, stejně jako cen léčiv a jejich a alternativ

Informace na webu jsou pouze orientační. Odkazy vedou na partnerské e-shopy. Aktuální dostupnost a podmínky zjistíte přímo u partnera. Informace na této stránce mají pouze informativní charakter. Produkty na předpis nejsou dostupné k přímému nákupu zde. Pro aktuální dostupnost a podrobnosti navštivte stránky našeho partnerského e-shopu. Uvedené slevy platí pro vybrané léky u online partnerů . Tento web obsahuje affiliate odkazy. Odkazy mohou vést k partnerskému e-shopu.

Více informací

  • Worldwide Drugs Aggregator projects
  • Email:
  • Eshop