Výrobce: Ottovo nakladatelství Kniha Křížovky pro moji babičku, nové: větší písmo. snadné čtení, 511 křížovek: Každý pátý člověk starší 65 let trpí zapomínáním, proto nesmíme zanedbávat neustálý trénink paměti. Ideálním pomocníkem jsou při ně
Volně dostupný nekomerční projekt za účelem laického srovnání léčiv na úrovni interakcí, vedlejších účinků, stejně jako cen léčiv a jejich a alternativ
Informace na webu jsou pouze orientační. Odkazy vedou na partnerské e-shopy. Aktuální dostupnost a podmínky zjistíte přímo u partnera. Informace na této stránce mají pouze informativní charakter. Produkty na předpis nejsou dostupné k přímému nákupu zde. Pro aktuální dostupnost a podrobnosti navštivte stránky našeho partnerského e-shopu. Uvedené slevy platí pro vybrané léky u online partnerů . Tento web obsahuje affiliate odkazy. Odkazy mohou vést k partnerskému e-shopu.