Křížovky pro moji babičku: větší písmo, snadné čtení, 511 křížovek

Skladem | Doprava od 29 Kč

199 Kč Do obchodu Alza.cz
Výrobce: Ottovo nakladatelství
Podobné nebo alternativní produkty

O projektu

Volně dostupný nekomerční projekt za účelem laického srovnání léčiv na úrovni interakcí, vedlejších účinků, stejně jako cen léčiv a jejich a alternativ

Informace na webu jsou pouze orientační. Odkazy vedou na partnerské e-shopy. Aktuální dostupnost a podmínky zjistíte přímo u partnera. Informace na této stránce mají pouze informativní charakter. Produkty na předpis nejsou dostupné k přímému nákupu zde. Pro aktuální dostupnost a podrobnosti navštivte stránky našeho partnerského e-shopu. Uvedené slevy platí pro vybrané léky u online partnerů . Tento web obsahuje affiliate odkazy. Odkazy mohou vést k partnerskému e-shopu.

Více informací

  • Worldwide Drugs Aggregator projects
  • Email:
  • Eshop



×



 

Poraďte se s lékárníkem.
IHNED A zdarma